Wat leuk dat je een bestelling bij ons wilt plaatsen! Wij voorzien je graag van informatie over onze leveringen en algemene informatie over onze werkwijze.

Werkwijze

Ongeveer 80% van ons aanbod is handgemaakt door onszelf of andere Nederlandse ondernemers. Dit betekent dat producten met veel zorg en oog voor detail worden gemaakt. Er vindt geen massaproductie plaats en onze producten worden op een eerlijke manier geproduceerd. Het deel van ons aanbod dat niet handgemaakt is, is afkomstig van groothandels. Wij beoordelen alle producten op kwaliteit en veiligheid. Dit wordt ook door onze leveranciers gedaan.

Heb je een product gezien dat je graag net iets anders zou willen hebben? Neem dan contact met ons op via info@twinkletwinklestars.nl. Voor onze eigen producten is het vrijwel altijd mogelijk om aanpassingen op maat te doen. Voor het assortiment buiten onze eigen producten gaan wij graag de mogelijkheden voor je na.

Verzenden

Wij hanteren verschillende verzendwijzen, zodat je bij een bestelling van kleine artikelen geen hoge verzendkosten betaalt. Bij al onze producten hebben wij gecontroleerd of deze door de brievenbus passen of dat ze via pakketpost moeten worden verzonden. Voor producten die door de brievenbus passen kan je tijdens het afrekenen zelf kiezen voor verzending via brievenbuspost of brievenbuspakket. Voor een brievenbuspakket ontvang je een track en trace code, voor brievenbuspost niet. Indien je voor brievenbuspost kiest en het onverhoopt iets langer duurt voordat de zending bij jou is aangekomen, kunnen wij vragen over het traceren van de zending helaas niet beantwoorden. Als je inzage wilt in het bezorgmoment van je zending dan adviseren wij je te kiezen voor een brievenbuspakketje. Met pakketpost ontvang je uiteraard altijd een track en trace code. Bij elk product lees je onder de productomschrijving wat de mogelijke verzendwijzen zijn. Voor bestellingen binnen Nederland met een waarde van minimaal 50 euro worden er geen verzendkosten berekend. Pakketten worden door ons voornamelijk verzonden met PostNL of DPD. Je kunt geen voorkeur voor een verzenddienst opgeven.

Verder maken wij regelmatig gebruik van hergebruikte verpakkingsmaterialen, mits deze nog in goede staat zijn natuurlijk. Dat is goedkoper (en scheelt dus weer in kosten die wij niet hoeven door te berekenen in de verkoopprijs) en ook beter voor het milieu.

Verzendkosten

Binnen Nederland:
Briefpost: € 2,95 euro (geen track & trace)
Brievenbuspakket: € 4,20 euro
Pakketpost: € 5,95 euro
Gratis verzending bij een bestelling van minimaal € 50,- euro

Naar België:
Briefpost: € 5,00 euro (geen track & trace)
Pakketpost: € 8,95 euro
Gratis verzending bij een bestelling van minimaal € 75,- euro

Wanneer je niet woonachtig bent in Nederland of België kan je contact met ons opnemen voor de hoogte van de verzendkosten.

Afhalen

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling bij ons in Delft af te halen. Indien je kiest voor deze optie in je winkelmandje, betaal je uiteraard geen verzendkosten. Via mail of social media kan je een afspraak met ons maken wanneer je je bestelling kunt ophalen. Wij hebben hier geen specifieke dagen of tijden voor, dit gaat altijd in overleg. In het weekend of 's avonds ophalen is meestal ook mogelijk.

Levertermijn

Wij streven er altijd naar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze webshop is een kleine onderneming, gerund door een gezin. Onze producten maken wij grotendeels zelf en naast onze webshop hebben wij beiden nog een baan in loondienst. Om teleurstellingen te voorkomen willen wij je daarom vragen om rekening te houden met maximaal 5 werkdagen levertijd. Het lukt ons meestal om bestellingen binnen 2 werkdagen te versturen, maar soms duurt het iets langer.
Deze levertermijn geldt niet voor producten die wij rechtstreeks vanaf de leverancier laten versturen, van deze producten kan de levertijd afwijken. Wanneer dit het geval is lees je dit in de productomschrijving.

Wil je iets met spoed hebben, bijvoorbeeld omdat je iets cadeau wilt geven? Als wij daarvan op de hoogte zijn lukt het bijna altijd wel om op tijd te leveren. Je kunt in de opmerkingen van je bestelling aangeven dat je bestelling spoed heeft, maar als je zeker wilt weten dat wij op tijd kunnen leveren kan je ons het beste eerst een berichtje sturen via mail of social media. Bestel je echt last minute en woon je bij ons (Delft) in de buurt? Dan kan je kiezen voor afhalen in je winkelmandje en via mail of social media een afspraak met ons maken wanneer je je bestelling kunt ophalen.

Cadeauservice

We vinden het natuurlijk supertof als je bij ons een cadeautje voor iemand shopt! Onze bestellingen pakken we meestal met folie in, maar wil je je bestelling echt ingepakt hebben als cadeautje, dan kan je kiezen voor onze cadeauservice van 0,50 cent. Wij pakken je bestelling dan in met cadeaupapier. In je winkelmandje kan je deze optie toevoegen.
Wil je een cadeau rechtstreeks naar de ontvanger versturen? Niets leukers dan verrast worden met een cadeau op de deurmat! Wij helpen je graag om de verrassing extra speciaal te maken. In ons assortiment hebben wij daarom toffe (mini)kaarten opgenomen. Wanneer je deze aan je bestelling toevoegt kan je in de opmerkingen van je bestelling de tekst doorgeven die je op het kaartje wilt. Wij doen dit kaartje dan bij het cadeau en schrijven jouw tekst erop.

Let op: de cadeauservice is niet mogelijk voor producten die rechtstreeks door onze partners naar jou worden verzonden! Indien een product door onze partner naar jou wordt verzonden, is dit aangegeven in de productomschrijving.

Retouren

Is een product toch niet wat je ervan had verwacht? Jammer, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Je hebt het recht om een artikel terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Indien je een product retour wilt sturen, stuur ons dan even een mail dat je een product wilt retourneren, zodat wij weten dat we een product retour kunnen verwachten. Wanneer je een product hebt besteld dat door onszelf is verstuurd, kan je je retour sturen naar: Twinkle Twinkle Stars, Leehoeve 42, 2614 MH Delft. Heb je een product besteld dat rechtstreeks vanuit de leverancier naar jou is verzonden, dan moet het product ook weer retour gestuurd worden naar de leverancier zodat zij deze kunnen verwerken. De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening en houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor de verzending.
Het is uiteraard de bedoeling dat het product op dezelfde manier wordt teruggestuurd als dat het verzonden is, het ongebruikt is en dat het in originele staat wordt teruggestuurd. Indien dit niet het geval is hebben wij het recht om een retour te weigeren. Nadat je retour in dezelfde staat binnen is gekomen zoals je het van ons geleverd hebt gekregen wordt het bedrag van de geretourneerde producten zo snel mogelijk op je bankrekening terug gestort. Op sale artikelen geldt een uitzondering: voor geretourneerde artikelen uit deze categorie ontvang je een tegoedbon. Op maat gemaakte producten en gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
Let op: na 14 dagen is de koop wettelijk definitief en zijn retourzendingen niet meer mogelijk.